uudet käyttäjät
nykyiset käyttäjät
Haluamme jatkuvasti kehittää palveluamme parempaan suuntaan, niin maanantaina 5.12. olisi tulossa uusia päivityksiä palveluumme. Olemme muuttamassa Ostokset-osion ulkonäköä selkeämmäksi ja tämän lisäksi parannamme turvallisuutta tekstiviestivahvistuksella. Suosittelemme tutustumaan ennakkoon seuraaviin uudistuksiin.
Olemme selkeyttäneet bonuskertymiä: löydät sivuilta nyt kolme ympyrää, josta näet nopeasti bonuksesi tilanteen. Ensimmäiseen ympyrään on laskettu kaikki tilityskelpoiset bonukset ja näet siitä samalla, kuinka paljon matkaa on tilitysrajan saavuttamiseen. Toisesta ympyrästä näet kuinka paljon on bonusta vielä arvioitavana. Kolmanteen ympyrään on koottu kaikki aikaisemmin tilittämäsi bonukset.
Ympyröiden alla olevasta taulukosta (”Bonustapahtumat”) löytyy vanhaan tapaan tarkemmat bonustiedot jokaisesta ostoksestasi.
Tilittämiseen on tulossa päivityksen myötä uudistuksia, jotka parantavat turvallisuutta. Jotta saat jatkossa bonukset siirrettyä pankkitilillesi on sinun vahvistettava tilityspyyntö vahvistuskoodilla, jonka saat tekstiviestinä. Näin varmistamme, että olet Bonusway-tunnuksesi haltija ja voimme siirtää bonukset turvallisesti pankkitilillesi.
Seuraavilla ohjeilla pääset tekemään tilityspyynnön:
1. Käy lisäämässä tietoihisi tilinumero (varmista myös, että tiedoistasi löytyy koko nimesi)
2. Kun olet lisännyt tilinumerosi, aukeaa uusi ikkuna, johon pääset syöttämään puhelinnumerosi. Jos puhelinnumerosi on valmiiksi lisättynä ja vahvistettuna, sitä ei kysytä uudestaan.
(Kun lisäät ensimmäistä kertaa puhelinnumerosi, täytyy se vahvistaa koodilla jonka saat tekstiviestillä.)
3. Kun teet tilityspyyntöä, saat tekstiviestinä vielä vahvistuskoodin, jolla voit vahvistaa tilityspyyntösi
4. Syötä vahvistuskoodi ikkunaan ja tilityspyyntösi on saapunut meille. Bonuksien maksamisessa menee n. 2-4 arkipäivää.
Jos tarvitset apua tilittämiseen tai sinulle tulee kysymyksiä uudistuksista, voit olla yhteydessä käyttäjätukeemme tuki@bonusway.fi.
Kommentit (2)
Salainen numero enkä pidä ajatuksesta, että kerätty numeroita ja alatte myydä niitä mainostajille!
Miten takaatte että salaista numeroa ei jaeta muille?
Hei,
kiitos palautteestasi.
Numeroa käytämme turvallisuuden parantamiseksi, tästä syystä tarvitsemme tuota tilityksen yhteydessä. Puhelinnumeroita emme myy mainostajille, niin siitä ei tarvitse olla huolissaan. 🙂