Joskus tulee ikäviä tilanteita, kun bonus on mennyt hylättyyn tilaan. Hylkäystieto tulee yhteistyökumppaniltamme ja he saavat tiedon hylätyistä tapahtumista verkkokaupoilta. Kun saamme hylkäyksen bonustapahtumasta, emme voi saada myyntipalkkiota, josta jakaisimme bonukset käyttäjällemme. Bonukset menevät hylkäykseen seuraavista syistä:
1. Tilauksessa on käytetty alennuskoodia
Osa verkkokaupoista kieltää alennuskoodin käyttämisen, kun bonusta halutaan kerätä kauttamme. Vaihtoehtoisesti verkkokaupat asettavat rajoituksia alennuskoodeihin esim. bonusta saa vain niistä tilauksista, joissa on käytetty Bonuswayn tarjoamaa alennuskoodia. Verkkokauppasivujemme erityisehdoista löytyy tietoa rajoituksista, jos niistä on meille ilmoitettu.
2. Tilaus on peruttu
Jos tilaus perutaan, emme voi saada myyntipalkkiota tilauksesta. Myös uuden hotellivarauksen tekeminen vanhan hotellivarauksen päälle katsotaan tilauksen perumiseksi. Uudet hotellivaraukset tulisi tehdä aina sivumme kautta, jotta bonukset kirjautuivat meille.
3. Tilauksesta on palautettu tuotteita
Bonukset voivat mennä hylkäykseen, jos tilauksesta on palautettu tuotteita. Tämä johtuu siitä, että yhteistyökumppanimme ei ole pystynyt muuttamaan myyntipalkkiomme summaa pienemmäksi teknisistä syistä, jolloin he laittavan koko tapahtuman hylkäykseen. Pidetyistä tuotteista saa kuitenkin bonukset, kun asiasta ilmoitetaan osoitteeseen tuki@bonusway.fi.
4. Myyntipalkkio on maksettu toiselle kanavalle
Yhteistyökumppanimme voivat maksaa myyntipalkkion myös toiselle sivustolle, esimerkiksi verkkokaupan tai muun yrityksen sähköpostimainoksesta tai mainosbannerista on klikattu kauppaan tekemään tilausta. Myös hintavertailu- ja alennuskoodisivustot voivat saada myyntipalkkion, kun heidän kautta siirrytään verkkokaupan sivuille. Kannattaa siis pitää huolta, että viimeinen klikkaus on tehty kauttamme ennen tilauksen vahvistamista.
Miksi bonus on hylätty?
Joskus tulee ikäviä tilanteita, kun bonus on mennyt hylättyyn tilaan. Hylkäystieto tulee yhteistyökumppaniltamme ja he saavat tiedon hylätyistä tapahtumista verkkokaupoilta. Kun saamme hylkäyksen bonustapahtumasta, emme voi saada myyntipalkkiota, josta jakaisimme bonukset käyttäjällemme. Bonukset menevät hylkäykseen seuraavista syistä:
1. Tilauksessa on käytetty alennuskoodia
Osa verkkokaupoista kieltää alennuskoodin käyttämisen, kun bonusta halutaan kerätä kauttamme. Vaihtoehtoisesti verkkokaupat asettavat rajoituksia alennuskoodeihin esim. bonusta saa vain niistä tilauksista, joissa on käytetty Bonuswayn tarjoamaa alennuskoodia. Verkkokauppasivujemme erityisehdoista löytyy tietoa rajoituksista, jos niistä on meille ilmoitettu.
2. Tilaus on peruttu
Jos tilaus perutaan, emme voi saada myyntipalkkiota tilauksesta. Myös uuden hotellivarauksen tekeminen vanhan hotellivarauksen päälle katsotaan tilauksen perumiseksi. Uudet hotellivaraukset tulisi tehdä aina sivumme kautta, jotta bonukset kirjautuivat meille.
3. Tilauksesta on palautettu tuotteita
Bonukset voivat mennä hylkäykseen, jos tilauksesta on palautettu tuotteita. Tämä johtuu siitä, että yhteistyökumppanimme ei ole pystynyt muuttamaan myyntipalkkiomme summaa pienemmäksi teknisistä syistä, jolloin he laittavan koko tapahtuman hylkäykseen. Pidetyistä tuotteista saa kuitenkin bonukset, kun asiasta ilmoitetaan osoitteeseen tuki@bonusway.fi.
4. Myyntipalkkio on maksettu toiselle kanavalle
Yhteistyökumppanimme voivat maksaa myyntipalkkion myös toiselle sivustolle, esimerkiksi verkkokaupan tai muun yrityksen sähköpostimainoksesta tai mainosbannerista on klikattu kauppaan tekemään tilausta. Myös hintavertailu- ja alennuskoodisivustot voivat saada myyntipalkkion, kun heidän kautta siirrytään verkkokaupan sivuille. Kannattaa siis pitää huolta, että viimeinen klikkaus on tehty kauttamme ennen tilauksen vahvistamista.
Kommentit (0)