Ostohyvitys.fi on saavuttanut uuden merkittävän rajapyykin. Meillä on nyt maailmanlaajuisesti jo yli miljoona käyttäjää.
Kotoisan Ostohyvitys.fi-nimen lisäksi toimimme Venäjällä Kopikot-nimellä sekä Ruotsissa ja Turkissa kansainvälisellä Bonusbay-brändillämme. Suomen osuus miljoonasta käyttäjästä on noin viidesosa, joten palvelumme on kasvanut ilahduttavalla vauhdilla myös muissa maissa.
Ostohyvitys.fi-palvelun matka kohti miljoonaa ja sen yli alkoi vuonna 2011. Silloin neljä Aalto-yliopistossa opiskellutta nuorta miestä päätti ensimmäisenä tuoda cashback-palvelun Suomeen. Cashback-sivustot olivat ja ovat edelleen erityisesti Yhdysvalloissa hyvin suuressa suosiossa.
Ostohyvitys.fi sai jo ensimmäisen aukioloviikkonsa aikana yli 500 käyttäjää, mistä tahti on vain kiristynyt. Venäjälle laajenimme vuonna 2013 ja Ruotsiin ja Turkkiin vuonna 2014. Vuosi 2015 on käytetty palvelumme kehittämiseen jo olemassaolevilla markkinoilla.
Toimistot meillä on tällä hetkellä Helsingin keskustassa sekä Venäjällä Krasnodarissa. Venäjän toimistolla kahdeksanhenkinen tiimimme työskentelee Kopikot-sivustomme parissa, kun taas Helsingistä käsin hallitaan kaikkia muita maita. Helsingin toimistollamme istuvat 17 ihmistä ovatkin viidestä eri maasta. Tiimimme on joka maassa naisvoittoinen ja -johtoinen.
Säästämisen kulttuuri on syvällä työntekijöissämme ja palvelumme perustajanelikossa. Työntekijöihimme lukeutuu esimerkiksi muuan Viljo (nimi muutettu), joka tänäkin päivänä säästää rahaa löytämällä huonekaluja ja jopa toimivaa elektroniikkaa roskalavoilta. Tätä blogijuttua kirjoittaessanikin toimiston toisella laidalla Viljo naputtelee menemään roskalavalta löytyneellä iloisesti naksuvalla näppäimistöllä. Samainen mies muuten syö buffeteissa vain ja ainoastaan katkarapuja, koska niissä on paras hinta-laatusuhde. Ihan tosi.
Käyttäjiä ja verkkokauppoja tulee lisää, palvelu kehittyy ja uudistuu ja laajenemme kenties vielä uusiin maihin, mutta perusperiaatteemme pysyy. Haluamme jatkossakin tehdä nettishoppailusta hauskempaa ja auttaa ihmisiä saamaan haluamansa hieman edullisemmin. Ja jatkossakin Viljo varmasti syö paljon katkarapuja.
Suuri kiitos teille kaikille, jotka käytätte palveluamme ja olette auttaneet meitä saavuttamaan tämän merkkipaalun!
Ostohyvitys.fi palvelee jo yli miljoonaa käyttäjää
Ostohyvitys.fi on saavuttanut uuden merkittävän rajapyykin. Meillä on nyt maailmanlaajuisesti jo yli miljoona käyttäjää.
Kotoisan Ostohyvitys.fi-nimen lisäksi toimimme Venäjällä Kopikot-nimellä sekä Ruotsissa ja Turkissa kansainvälisellä Bonusbay-brändillämme. Suomen osuus miljoonasta käyttäjästä on noin viidesosa, joten palvelumme on kasvanut ilahduttavalla vauhdilla myös muissa maissa.
Ostohyvitys.fi-palvelun matka kohti miljoonaa ja sen yli alkoi vuonna 2011. Silloin neljä Aalto-yliopistossa opiskellutta nuorta miestä päätti ensimmäisenä tuoda cashback-palvelun Suomeen. Cashback-sivustot olivat ja ovat edelleen erityisesti Yhdysvalloissa hyvin suuressa suosiossa.
Ostohyvitys.fi sai jo ensimmäisen aukioloviikkonsa aikana yli 500 käyttäjää, mistä tahti on vain kiristynyt. Venäjälle laajenimme vuonna 2013 ja Ruotsiin ja Turkkiin vuonna 2014. Vuosi 2015 on käytetty palvelumme kehittämiseen jo olemassaolevilla markkinoilla.
Toimistot meillä on tällä hetkellä Helsingin keskustassa sekä Venäjällä Krasnodarissa. Venäjän toimistolla kahdeksanhenkinen tiimimme työskentelee Kopikot-sivustomme parissa, kun taas Helsingistä käsin hallitaan kaikkia muita maita. Helsingin toimistollamme istuvat 17 ihmistä ovatkin viidestä eri maasta. Tiimimme on joka maassa naisvoittoinen ja -johtoinen.
Säästämisen kulttuuri on syvällä työntekijöissämme ja palvelumme perustajanelikossa. Työntekijöihimme lukeutuu esimerkiksi muuan Viljo (nimi muutettu), joka tänäkin päivänä säästää rahaa löytämällä huonekaluja ja jopa toimivaa elektroniikkaa roskalavoilta. Tätä blogijuttua kirjoittaessanikin toimiston toisella laidalla Viljo naputtelee menemään roskalavalta löytyneellä iloisesti naksuvalla näppäimistöllä. Samainen mies muuten syö buffeteissa vain ja ainoastaan katkarapuja, koska niissä on paras hinta-laatusuhde. Ihan tosi.
Käyttäjiä ja verkkokauppoja tulee lisää, palvelu kehittyy ja uudistuu ja laajenemme kenties vielä uusiin maihin, mutta perusperiaatteemme pysyy. Haluamme jatkossakin tehdä nettishoppailusta hauskempaa ja auttaa ihmisiä saamaan haluamansa hieman edullisemmin. Ja jatkossakin Viljo varmasti syö paljon katkarapuja.
Suuri kiitos teille kaikille, jotka käytätte palveluamme ja olette auttaneet meitä saavuttamaan tämän merkkipaalun!
Kommentit (0)