Järjestimme muutama viikko sitten käyttäjäkokemuskyselyn, jonka vastauksia olemme nyt käyneet innokkaasti läpi. Kiitos kaikille kyselyyn vastanneille!
Olemme tehneet palveluumme palautteen perusteella muutamia parannuksia. Parannukset ovat pieniä, mutta toivomme, että ne tekevät palvelumme käyttämisestä sinulle entistä miellyttävämpää.
Kauppojen selailu aakkosittain
Voit nyt selata palvelustamme löytyviä verkkokauppoja alkukirjaimen mukaan. Valitse vain ”A-Ö” ja haluamasi kirjain.
Parempi verkkokauppojen haku
Aiemmin hakumme ei osannut antaa mitään ilmoitusta, jos hait verkkokauppaa, jota palvelustamme ei löydy. Tämä oli kieltämättä vähän pöhköä.
Nyt saat tällaisissa tilanteissa selkeän ilmoituksen, joka kertoo että ”Kauppaa ei löydy”.
Kaikki verkkokaupat yhdellä sivulla
Voit nyt nähdä kaikki palvelustamme löytyvät verkkokaupat yhdellä sivulla. Voit myös selata kerralla kaikkia tiettyyn kategoriaan (esim. muoti) kuuluvia kauppoja.
Valitse vain ”Kauppoja per sivu” ja sen jälkeen ”Näytä kaikki”.
Lisäosa muistuttaa Pizza-Onlinen bonuksista
Chrome-selainlisäosassamme oli bugi, jonka vuoksi se ei muistuttanut Pizza-Onlinen bonuksista. Tämä on nyt korjattu.
Jos vierailet Pizza-Onlinen sivuilla selaimella, johon olet asentanut lisäosamme, saat selaimen yläreunaan viestin, joka muistuttaa sinua keräämään bonusta tilauksestasi.
Tulossa: hallitse meiltä saamiasi sähköposteja
Työstämme parhaillaan ominaisuutta, jonka avulla voit hallita, minkä verkkokauppojen tarjouksista saat meiltä sähköpostia ja kuinka usein.
Tällä hetkellä lähetämme pidempiä uutiskirjeitä sekä automaattisesti luotuja sähköposteja uusista tarjouksista, joiden arvelemme kiinnostavan sinua.
Kun kysymme käyttäjiltämme, miksi he eivät kerää bonusta palvelumme avulla, vastauksissa toistuu aina yksi tuttu lause: ”En muista”. Sähköposteilla yritämme muistuttaa palvelumme olemassaolosta ja auttaa sinua tekemään fiksumpia verkko-ostoksia.
Erityisesti haluamme kertoa sinulle verkkokauppojen parhaista tarjouksista ja antaa vinkkejä ajankohtaisista shoppailumahdollisuuksista.
Vaikka jokaisen lähettämämme sähköpostin otsikko ei sinua puhuttelisikaan, toivomme, että jo Ostohyvitys.fi-nimen näkeminen sähköpostilaatikossasi muistuttaa sinua siitä, että voit avullamme saada verkko-ostoksistasi ansaitsemasi bonukset.
Puuttuuko palvelustamme tärkeä ominaisuus?
Jos sinulla on meille mitä tahansa kysymyksiä, kommentteja tai parannusehdotuksia, otamme niitä erittäin mielellämme vastaan osoitteeseen tuki@ostohyvitys.fi.
Pieniä parannuksia palvelussamme
Järjestimme muutama viikko sitten käyttäjäkokemuskyselyn, jonka vastauksia olemme nyt käyneet innokkaasti läpi. Kiitos kaikille kyselyyn vastanneille!
Olemme tehneet palveluumme palautteen perusteella muutamia parannuksia. Parannukset ovat pieniä, mutta toivomme, että ne tekevät palvelumme käyttämisestä sinulle entistä miellyttävämpää.
Kauppojen selailu aakkosittain
Voit nyt selata palvelustamme löytyviä verkkokauppoja alkukirjaimen mukaan. Valitse vain ”A-Ö” ja haluamasi kirjain.
Parempi verkkokauppojen haku
Aiemmin hakumme ei osannut antaa mitään ilmoitusta, jos hait verkkokauppaa, jota palvelustamme ei löydy. Tämä oli kieltämättä vähän pöhköä.
Nyt saat tällaisissa tilanteissa selkeän ilmoituksen, joka kertoo että ”Kauppaa ei löydy”.
Kaikki verkkokaupat yhdellä sivulla
Voit nyt nähdä kaikki palvelustamme löytyvät verkkokaupat yhdellä sivulla. Voit myös selata kerralla kaikkia tiettyyn kategoriaan (esim. muoti) kuuluvia kauppoja.
Valitse vain ”Kauppoja per sivu” ja sen jälkeen ”Näytä kaikki”.
Lisäosa muistuttaa Pizza-Onlinen bonuksista
Chrome-selainlisäosassamme oli bugi, jonka vuoksi se ei muistuttanut Pizza-Onlinen bonuksista. Tämä on nyt korjattu.
Jos vierailet Pizza-Onlinen sivuilla selaimella, johon olet asentanut lisäosamme, saat selaimen yläreunaan viestin, joka muistuttaa sinua keräämään bonusta tilauksestasi.
Tulossa: hallitse meiltä saamiasi sähköposteja
Työstämme parhaillaan ominaisuutta, jonka avulla voit hallita, minkä verkkokauppojen tarjouksista saat meiltä sähköpostia ja kuinka usein.
Tällä hetkellä lähetämme pidempiä uutiskirjeitä sekä automaattisesti luotuja sähköposteja uusista tarjouksista, joiden arvelemme kiinnostavan sinua.
Kun kysymme käyttäjiltämme, miksi he eivät kerää bonusta palvelumme avulla, vastauksissa toistuu aina yksi tuttu lause: ”En muista”. Sähköposteilla yritämme muistuttaa palvelumme olemassaolosta ja auttaa sinua tekemään fiksumpia verkko-ostoksia.
Erityisesti haluamme kertoa sinulle verkkokauppojen parhaista tarjouksista ja antaa vinkkejä ajankohtaisista shoppailumahdollisuuksista.
Vaikka jokaisen lähettämämme sähköpostin otsikko ei sinua puhuttelisikaan, toivomme, että jo Ostohyvitys.fi-nimen näkeminen sähköpostilaatikossasi muistuttaa sinua siitä, että voit avullamme saada verkko-ostoksistasi ansaitsemasi bonukset.
Puuttuuko palvelustamme tärkeä ominaisuus?
Jos sinulla on meille mitä tahansa kysymyksiä, kommentteja tai parannusehdotuksia, otamme niitä erittäin mielellämme vastaan osoitteeseen tuki@ostohyvitys.fi.
Kommentit (0)