Tiedätkö kevään muotitrendit, Lontoon parhaat hotellit tai urheiluharrastuksesi laadukkaimmat välineet? Jaa tietosi ja tule mukaan toteuttamaan Bonuswayn uutta TV-mainosta.
Bonusway etsii uuteen TV-mainokseensa vaikuttajia esittelemään parhaita vinkkejään verkko-ostoksille. Jokainen, jolla on tietämystä ja intohimoa jotain asiaa kohtaan, voi olla vaikuttaja. Bonusway tarjoaa uuden sukupolven vaikuttajamarkkinointia tuomalla entistä suuremmin esiin palvelun käyttäjien asiantuntijuuden.
Mitä on vaikuttajamarkkinointi?
Vaikuttajamarkkinointi on yksi tämän hetken suurimmista markkinoinnin muodoista. Yksinkertaisuudessaan vaikuttajamarkkinoinnilla tarkoitetaan vaikuttajien hyödyntämistä yrityksen myynnissä ja markkinoinnissa.
Vaikuttajamarkkinointi on tällä hetkellä trendikästä, mutta ilmiö ei ole uusi. Vaikuttajia, kuten julkisuuden henkilöitä, urheilijoita ja poliitikoita on hyödynnetty markkinoinnissa jo vuosikymmenten ajan. Ainutlaatuista tämän päivän vaikuttajamarkkinoinnissa on se, että vaikuttaja voi olla käytännössä kuka vain.
Tiesitkö, että Googlen tutkimuksen mukaan 6/10 luottaa enemmän suosikkibloggaajien kuin TV- tai elokuvatähtien antamiin ostovinkkeihin?
Ketkä ovat vaikuttajia?
Sosiaalinen media on muuttanut vaikuttajamarkkinoinnin kenttää siten, että kenellä tahansa internet-yhteyden omaavalla on mahdollisuus päästä näkyviin ja jakaa mielipiteensä. Bloggaajat ja vloggaajat, jotka kykenevät luomaan kiinnostavaa ja viihdyttävää sisältöä, saavat itselleen seuraajia. Ajan kanssa seuraajien suhde vaikuttajiin lähenee ja luottamus heidän mielipiteisiinsä kasvaa. Kun tämä vaikuttaja suosittelee jotain tuotetta, palvelua tai asiaa, se voi merkittävästi vaikuttaa yleisön kiinnostukseen.
Näiden vaikuttajien kanssa brändit haluavat tehdä yhteistyötä. Sen seurauksena näemme yhä enemmän sponsoroituja julkaisuja tai videoita, joissa meille tuttu bloggaaja kertoo kompensaatiota vastaan yrityksen tuotteista. Parhaassa tapauksessa vaikuttaja on aidosti tuotteen käyttäjä, jolloin tuotteeseen viittaaminen on luontevaa. Pahimmillaan päälleliimatun mainoksen tunne on vaivaannuttavaa.
Yksilöillä on vaikutusvaltaa
Valta on siirtymässä markkinoinnissa yhä enemmän yrityksistä yksilöille. Enää ei tarvitse omistaa merkittävää seuraajakuntaa saadakseen oman asiantuntemuksensa esille. Monesti esimerkiksi eri lajien harrastajat, sisustusintoilijat tai matkailua rakastavat ihmiset tietävät paljon enemmän sopivista tuotteista kuin kauppiaat. Siksi on luonteva askel tuoda tätä asiantuntemusta yhä näkyvämmin esille.
Esimerkin tästä uuden sukupolven vaikuttajamarkkinoinnista tarjoaa Bonusway. Me olemme julkaisseet kampanjan, jossa parhaiden tuotekokoelmien tekijät pääsevät televisioon. Vahva usko on, että kun mainoksen sisältö palvelee aidosti suurta yleisöä ilman suoraa kaupallisuutta, ovat vaikutukset lopulta suotuisat myös yritykselle.
Tuo esiin asiantuntemuksesi Bonuswayn TV-mainoksessa
Jos koet, että omaat jostain alueesta syvää asiantuntemusta tai jos haluaisit kokeilla, miten paljon lukijoita sinun kokoamasi idealistaus lopulta saa, ilmoittaudu mukaan Bonuswayn TV-mainokseen. Ehkä menestys sysää sinut uudelle uralle kohti ammattimaista tai harrastelijamaista bloggaamista.
Esimerkkejä muiden kuluttajien tekemistä ideakokoelmista löydät ohesta.
Muista, että menestyksekäs bloggaaminen on luontevaa ja aidosti auttavaa. Kun tiedät mistä puhut, on yleisökin vakuuttunutta ja haluaa jakaa sisältöäsi eteenpäin myös omille kavereilleen.
Lähteet: Think with Google, heinäkuu 2016.
Liity Bonuswayhin ja ryhdy TV-vaikuttajaksi
Bonusway on ilmainen palvelu, jossa käyttäjät jakavat toisilleen tietoa verkon parhaista tarjouksista ja löydöistä. Palvelun avulla keräät myös verkko-ostoksistasi bonusta rahana takaisin.
Sinustako mainoskasvo? Bonusway etsii innokkaita verkko-ostajia TV-mainokseen.
Tiedätkö kevään muotitrendit, Lontoon parhaat hotellit tai urheiluharrastuksesi laadukkaimmat välineet? Jaa tietosi ja tule mukaan toteuttamaan Bonuswayn uutta TV-mainosta.
Bonusway etsii uuteen TV-mainokseensa vaikuttajia esittelemään parhaita vinkkejään verkko-ostoksille. Jokainen, jolla on tietämystä ja intohimoa jotain asiaa kohtaan, voi olla vaikuttaja. Bonusway tarjoaa uuden sukupolven vaikuttajamarkkinointia tuomalla entistä suuremmin esiin palvelun käyttäjien asiantuntijuuden.
Mitä on vaikuttajamarkkinointi?
Vaikuttajamarkkinointi on yksi tämän hetken suurimmista markkinoinnin muodoista. Yksinkertaisuudessaan vaikuttajamarkkinoinnilla tarkoitetaan vaikuttajien hyödyntämistä yrityksen myynnissä ja markkinoinnissa.
Vaikuttajamarkkinointi on tällä hetkellä trendikästä, mutta ilmiö ei ole uusi. Vaikuttajia, kuten julkisuuden henkilöitä, urheilijoita ja poliitikoita on hyödynnetty markkinoinnissa jo vuosikymmenten ajan. Ainutlaatuista tämän päivän vaikuttajamarkkinoinnissa on se, että vaikuttaja voi olla käytännössä kuka vain.
Tiesitkö, että Googlen tutkimuksen mukaan 6/10 luottaa enemmän suosikkibloggaajien kuin TV- tai elokuvatähtien antamiin ostovinkkeihin?
Ketkä ovat vaikuttajia?
Sosiaalinen media on muuttanut vaikuttajamarkkinoinnin kenttää siten, että kenellä tahansa internet-yhteyden omaavalla on mahdollisuus päästä näkyviin ja jakaa mielipiteensä. Bloggaajat ja vloggaajat, jotka kykenevät luomaan kiinnostavaa ja viihdyttävää sisältöä, saavat itselleen seuraajia. Ajan kanssa seuraajien suhde vaikuttajiin lähenee ja luottamus heidän mielipiteisiinsä kasvaa. Kun tämä vaikuttaja suosittelee jotain tuotetta, palvelua tai asiaa, se voi merkittävästi vaikuttaa yleisön kiinnostukseen.
Näiden vaikuttajien kanssa brändit haluavat tehdä yhteistyötä. Sen seurauksena näemme yhä enemmän sponsoroituja julkaisuja tai videoita, joissa meille tuttu bloggaaja kertoo kompensaatiota vastaan yrityksen tuotteista. Parhaassa tapauksessa vaikuttaja on aidosti tuotteen käyttäjä, jolloin tuotteeseen viittaaminen on luontevaa. Pahimmillaan päälleliimatun mainoksen tunne on vaivaannuttavaa.
Yksilöillä on vaikutusvaltaa
Valta on siirtymässä markkinoinnissa yhä enemmän yrityksistä yksilöille. Enää ei tarvitse omistaa merkittävää seuraajakuntaa saadakseen oman asiantuntemuksensa esille. Monesti esimerkiksi eri lajien harrastajat, sisustusintoilijat tai matkailua rakastavat ihmiset tietävät paljon enemmän sopivista tuotteista kuin kauppiaat. Siksi on luonteva askel tuoda tätä asiantuntemusta yhä näkyvämmin esille.
Esimerkin tästä uuden sukupolven vaikuttajamarkkinoinnista tarjoaa Bonusway. Me olemme julkaisseet kampanjan, jossa parhaiden tuotekokoelmien tekijät pääsevät televisioon. Vahva usko on, että kun mainoksen sisältö palvelee aidosti suurta yleisöä ilman suoraa kaupallisuutta, ovat vaikutukset lopulta suotuisat myös yritykselle.
Tuo esiin asiantuntemuksesi Bonuswayn TV-mainoksessa
Jos koet, että omaat jostain alueesta syvää asiantuntemusta tai jos haluaisit kokeilla, miten paljon lukijoita sinun kokoamasi idealistaus lopulta saa, ilmoittaudu mukaan Bonuswayn TV-mainokseen. Ehkä menestys sysää sinut uudelle uralle kohti ammattimaista tai harrastelijamaista bloggaamista.
Esimerkkejä muiden kuluttajien tekemistä ideakokoelmista löydät ohesta.
Muista, että menestyksekäs bloggaaminen on luontevaa ja aidosti auttavaa. Kun tiedät mistä puhut, on yleisökin vakuuttunutta ja haluaa jakaa sisältöäsi eteenpäin myös omille kavereilleen.
Lähteet: Think with Google, heinäkuu 2016.
Liity Bonuswayhin ja ryhdy TV-vaikuttajaksi
Bonusway on ilmainen palvelu, jossa käyttäjät jakavat toisilleen tietoa verkon parhaista tarjouksista ja löydöistä. Palvelun avulla keräät myös verkko-ostoksistasi bonusta rahana takaisin.
Mukana on lähes 900 verkkokauppaa mukaan lukien suositut ulkomaiset ja kotimaiset verkkokaupat, kuten Ellos, Booking.com, AliExpress, Fitnesstukku ja Finnish Design Shop.
Liity Bonuswayhin ja löydä verkon parhaat tarjoukset: www.bonusway.fi/liity
Luo oma ideakokoelmasi ja ilmoittaudu mukaan Bonuswayn TV-mainokseen: blog.bonusway.fi/bonuswayn-tv-mainos
Kommentit (0)